799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do Jeep Compass 4xe GSE T4 Turbo

(27)

Jeep Compass 4xe to czteronapędowa hybryda typu plug-in, która po elektryfikacji zachowała swój terenowy, niepokorny charakter. Jednocześnie jest najbardziej zaawansowanym modelem w historii marki (ex-aequo z Renegade 4xe). Wybrańcy, którzy mieli przyjemność zasiąść za jego kółkiem potwierdzają, że zeroemisyjna jazda w tym obszernym, wygodnym wnętrzu dostarcza całkiem nowych wrażeń. Jak ładować Compassa 4xe, z jakimi osiągami mamy tu do czynienia oraz co sprawia, że warto rozważyć przesiadkę do SUV-a z wtyczką? Odpowiadamy poniżej.

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Jeep
  • Model pojazdu: Jeep Compass 4xe GSE T4 Turbo
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Jeep
  • Model pojazdu: Jeep Compass 4xe GSE T4 Turbo

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Vestel EVC04
od 6590,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00

Ładowarki, wallboxy do Jeep Compass 4xe

Sceptycy elektromobilności argumentują, że akumulatory trzeba często ładować i znacznie wygodniej jest przemieszczać się w trybie spalinowym. Warto jednak podkreślić, że ładowanie baterii trakcyjnej Jeepa Compass 4xe jest bardzo łatwe – energię można uzupełniać np. za pomocą domowego gniazdka 230 V. W takim przypadku należy wygospodarować ok. 4,5-5 godzin na jej zasilenie. Można jednak pójść o krok naprzód w stronę wygody, elastyczności oraz szybszego ładowania i wybrać ładowarkę o wyższej mocy. W dopasowaniu ładowarek do Jeepów pomagają specjaliści z AmperGo. Spośród systemów ładowania największym uznaniem cieszą się wallboxy o różnej mocy, typach złączy i funkcjonalnościach. Wallbox montowany jest na ścianie, zajmuje minimum miejsca i zapewnia maksimum komfortu. Współpracując z wiodącymi producentami, zadbaliśmy o to, by oferta zawierała cały wachlarz rozwiązań wysokiej jakości.

 

Stacje ładowania do Jeep Compass 4xe

Jeepem Compass 4xe przejedziemy w trybie elektrycznym ok. 50 km. Gdy poziom energii w akumulatorze jest niski, są trzy rozwiązania:

Stacje ładowania w Polsce znajdują się w strategicznych punktach miast, przy autostradach i na wylotówkach. Ich liczba rośnie z miesiąca na miesiąc. W rozbudowywaniu elektromobilnej infrastruktury swój udział ma także nasz zespół AmperGo. Zaopatrujemy klientów instytucjonalnych i biznesowych w nowoczesne punkty ładowania – stacje jedno-, dwu- i trzystanowiskowe.

 

Ponieważ Jeep to z założenia samochód terenowy, bardzo ciekawe rozwiązanie zastosowali Amerykanie. Przy głównych trasach Stanów Zjednoczonych zamontowano sieć stacji ładowania energią słoneczną, która nie wymaga dostępu do elektryczności.

 

Samochód hybrydowy typu plug-in Jeep Compass 4xe

Compass 4ex jest jednym z pierwszych (bardzo zresztą udanych) efektów elektryfikacji floty Jeepa z oznaczeniem 4xe. Z nowym, hybrydowym układem napędowym Compass oferuje szereg możliwości, na czele z cichym rozruchem bez uruchamiania silnika benzynowego oraz opcją zwiększania momentu obrotowego silnikiem elektrycznym. Totalną innowacją jest System Telec-Terrain, który pozwala na wybór jednego z czterech dynamicznych stylów jazdy: Auto, Snow, Sand, Mud oraz Sport (w wyposażeniu dodatkowym jest też styl Rock, sprawdzający się w ekstremalnych warunkach).

 

Jeep compass 4xe - dane techniczne i wymiary

To właśnie tutaj zadebiutował czterocylindrowy silnik turbo z rodziny „Global Small Engine” o pojemności 1,3 litra. Można wybrać jedną z jego dwóch wersji – o mocy 130 koni mechanicznych lub mocniejszą, o mocy 180 koni mechanicznych. Z opcją słabszą osiągniemy maksymalną prędkość 183 km/h (gdzie moc systemowa wynosi 190 KM, a przyspieszenie do „setki” zajmuje 7,9 sekundy), z mocniejszą pomkniemy 200 km/h (gdzie moc systemowa wynosi 240 KM, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,3 sekundy).

 

Jak wygląda kwestia pozostałych parametrów i osiągów, niezależnych od wersji silnika benzynowego?

Jeśli chodzi o wymiary Compassa 4xe, przedstawiają się one następująco:

W silniku tego hybrydowego SUV-a pomieści się 430 litrów.

 

Ładowanie Jeep Compass 4xe

Compassa 4xe wyposażono we wtyczkę Typu 2, która umożliwia ładowanie w ogólnodostępnych terminalach. Ładowanie z wykorzystaniem mocy 7,4 kW trwa ok. 1 godz. 15 min., z kolei z wykorzystaniem mocy 3,7 kW zajmie ok. 2,5 godz.

 

Ładowanie z domowego gniazdka jest nieco dłuższym, ale równie skutecznym procesem (4,5 godz.).

 

Jeep Compass 4xe - spalanie

Jednym z najczęściej zadawanych pytań o ten model hybrydy Jeepa jest kwestia spalania. Nie bez przyczyny – silnik turbo jest bardziej przyjazny środowisku i sporo mniej hałaśliwy niż jego poprzednik. Spala 2,1 litra na każde 100 kilometrów i emituje 48 g dwutlenku węgla na kilometr.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości