799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do Jeep Compass 4xe GSE T4 Turbo

(27)

Jeep Compass 4xe to czteronapędowa hybryda typu plug-in, która po elektryfikacji zachowała swój terenowy, niepokorny charakter. Jednocześnie jest najbardziej zaawansowanym modelem w historii marki (ex-aequo z Renegade 4xe). Wybrańcy, którzy mieli przyjemność zasiąść za jego kółkiem potwierdzają, że zeroemisyjna jazda w tym obszernym, wygodnym wnętrzu dostarcza całkiem nowych wrażeń. Jak ładować Compassa 4xe, z jakimi osiągami mamy tu do czynienia oraz co sprawia, że warto rozważyć przesiadkę do SUV-a z wtyczką? Odpowiadamy poniżej.

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Jeep
  • Model pojazdu: Jeep Compass 4xe GSE T4 Turbo
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Jeep
  • Model pojazdu: Jeep Compass 4xe GSE T4 Turbo

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC04
od 6590,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00

Ładowarki, wallboxy do Jeep Compass 4xe

Sceptycy elektromobilności argumentują, że akumulatory trzeba często ładować i znacznie wygodniej jest przemieszczać się w trybie spalinowym. Warto jednak podkreślić, że ładowanie baterii trakcyjnej Jeepa Compass 4xe jest bardzo łatwe – energię można uzupełniać np. za pomocą domowego gniazdka 230 V. W takim przypadku należy wygospodarować ok. 4,5-5 godzin na jej zasilenie. Można jednak pójść o krok naprzód w stronę wygody, elastyczności oraz szybszego ładowania i wybrać ładowarkę o wyższej mocy. W dopasowaniu ładowarek do Jeepów pomagają specjaliści z AmperGo. Spośród systemów ładowania największym uznaniem cieszą się wallboxy o różnej mocy, typach złączy i funkcjonalnościach. Wallbox montowany jest na ścianie, zajmuje minimum miejsca i zapewnia maksimum komfortu. Współpracując z wiodącymi producentami, zadbaliśmy o to, by oferta zawierała cały wachlarz rozwiązań wysokiej jakości.

 

Stacje ładowania do Jeep Compass 4xe

Jeepem Compass 4xe przejedziemy w trybie elektrycznym ok. 50 km. Gdy poziom energii w akumulatorze jest niski, są trzy rozwiązania:

Stacje ładowania w Polsce znajdują się w strategicznych punktach miast, przy autostradach i na wylotówkach. Ich liczba rośnie z miesiąca na miesiąc. W rozbudowywaniu elektromobilnej infrastruktury swój udział ma także nasz zespół AmperGo. Zaopatrujemy klientów instytucjonalnych i biznesowych w nowoczesne punkty ładowania – stacje jedno-, dwu- i trzystanowiskowe.

 

Ponieważ Jeep to z założenia samochód terenowy, bardzo ciekawe rozwiązanie zastosowali Amerykanie. Przy głównych trasach Stanów Zjednoczonych zamontowano sieć stacji ładowania energią słoneczną, która nie wymaga dostępu do elektryczności.

 

Samochód hybrydowy typu plug-in Jeep Compass 4xe

Compass 4ex jest jednym z pierwszych (bardzo zresztą udanych) efektów elektryfikacji floty Jeepa z oznaczeniem 4xe. Z nowym, hybrydowym układem napędowym Compass oferuje szereg możliwości, na czele z cichym rozruchem bez uruchamiania silnika benzynowego oraz opcją zwiększania momentu obrotowego silnikiem elektrycznym. Totalną innowacją jest System Telec-Terrain, który pozwala na wybór jednego z czterech dynamicznych stylów jazdy: Auto, Snow, Sand, Mud oraz Sport (w wyposażeniu dodatkowym jest też styl Rock, sprawdzający się w ekstremalnych warunkach).

 

Jeep compass 4xe - dane techniczne i wymiary

To właśnie tutaj zadebiutował czterocylindrowy silnik turbo z rodziny „Global Small Engine” o pojemności 1,3 litra. Można wybrać jedną z jego dwóch wersji – o mocy 130 koni mechanicznych lub mocniejszą, o mocy 180 koni mechanicznych. Z opcją słabszą osiągniemy maksymalną prędkość 183 km/h (gdzie moc systemowa wynosi 190 KM, a przyspieszenie do „setki” zajmuje 7,9 sekundy), z mocniejszą pomkniemy 200 km/h (gdzie moc systemowa wynosi 240 KM, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,3 sekundy).

 

Jak wygląda kwestia pozostałych parametrów i osiągów, niezależnych od wersji silnika benzynowego?

Jeśli chodzi o wymiary Compassa 4xe, przedstawiają się one następująco:

W silniku tego hybrydowego SUV-a pomieści się 430 litrów.

 

Ładowanie Jeep Compass 4xe

Compassa 4xe wyposażono we wtyczkę Typu 2, która umożliwia ładowanie w ogólnodostępnych terminalach. Ładowanie z wykorzystaniem mocy 7,4 kW trwa ok. 1 godz. 15 min., z kolei z wykorzystaniem mocy 3,7 kW zajmie ok. 2,5 godz.

 

Ładowanie z domowego gniazdka jest nieco dłuższym, ale równie skutecznym procesem (4,5 godz.).

 

Jeep Compass 4xe - spalanie

Jednym z najczęściej zadawanych pytań o ten model hybrydy Jeepa jest kwestia spalania. Nie bez przyczyny – silnik turbo jest bardziej przyjazny środowisku i sporo mniej hałaśliwy niż jego poprzednik. Spala 2,1 litra na każde 100 kilometrów i emituje 48 g dwutlenku węgla na kilometr.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości