799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do samochodów elektrycznych Ford

(24)

Bezproblemowe, niezawodne – takimi przymiotami określa się auta marki Ford. Ford Motor Company zapracował na miano giganta motoryzacji ciągłym rozwojem, wprowadzaniem pomysłowych rozwiązań i wsłuchiwaniem się w potrzeby klientów. Efektem tej strategii jest choćby wprowadzanie do oferty nowoczesnych pojazdów z napędem elektrycznym.

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Ford
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Ford

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00

Ford - historia firmy

Przedsiębiorstwo Ford Motor Company powstało w 1903 roku z inicjatywy Henry’ego Forda – inżyniera, biznesmena i wynalazcy. Henry Ford był geniuszem: jako piętnastolatek skonstruował silnik parowy, a w 1896 stworzył pojazd o własnym napędzie. Stale poszukiwał nowych możliwości i ulepszeń. Przypisuje mu się słowa: „Gdybym na początku swojej kariery jako przedsiębiorca zapytał klientów, czego chcą, wszyscy byliby zgodni: chcemy szybszych koni. Więc ich nie pytałem”.

 

Pierwszy samochód w fabryce Forda wyprodukowano w 1908 roku. Był to Model T. Celem wynalazcy stało się stworzenie największej liczby aut najprostszych w obsłudze, możliwie najniższym kosztem. Zamiar się powiódł w 100%. Zaprojektowanie i uruchomienie w 1913 roku linii montażowej skutecznie przyspieszyło proces produkcji i obniżyło cenę końcową pojazdu. Dzięki temu auta stały się dostępne dla klasy średniej. Z taśmy zjechało 15 milionów egzemplarzy Modelu T. Następny, Model A osiągnął liczbę egzemplarzy 4,3 miliona. I tak oto w Stanach Zjednoczonych rozpoczęła się nowa era – era mobilności. Dzienna stawka w fabryce Forda – 5 dolarów dała też początek rewolucji społecznej. W latach 30. rozszerzono ofertę o pojazdy dostawcze. Ten stan rzeczy przerwała II wojna światowa, która zresztą przyniosła zakaz produkcji cywilnych pojazdów.

 

W latach 40. utworzono nową linię pick-upów i lekkich ciężarówek z oznaczeniem F. Koncern sprzedawał też pojazdy osobowe pod innymi markami, m.in. Mercury i Lincoln.

Sprawna produkcja i rewelacyjna sprzedaż samochodów Forda sprawiły, że przedsiębiorstwem zainteresował się urząd antymonopolowy. Aby uniknąć ogromnych kar, Ford musiał ograniczyć produkcję. To właśnie dlatego w latach 60. na samochód trzeba było czekać nawet kilka miesięcy. Jednocześnie powstawały nowe projekty, adresowane przede wszystkim do europejskich klientów.

 

Dziś Ford zatrudnia 186 tysięcy osób. Siedzibą koncernu jest Ford World Headquarters w Dearborn (w stanie Michigan), nazywany Szklanym Domem.

 

Logo Forda

Pierwsze logo z 1903 roku wykonane było w modnym wówczas stylu art nouveau. Miało wtedy formę napisu FORD, w którym każdą literę wpisano w sześciokąt. Już trzy lata później pojawił się znak handlowy w formie kaligrafowanego napisu. Opatentowano go w 1909 i taki krój liter funkcjonuje do dziś. W 1907 roku brytyjscy przedstawiciele firmy zaczęli ów napis wpisywać w owal, by podkreślić ekonomiczność i niezawodność samochodów Forda. To dało początek nowej identyfikacji wizualnej, która na stałe przyjęła się w masowej świadomości. Zrezygnowano z niej na chwilę w 1912 roku, gdy owal został zastąpiony skrzydłami (symbolizującymi szybkość i lekkość). Projekt nie podobał się założycielowi, dlatego szybko przestano go stosować. Od 1976 roku niezmiennie króluje już błękitno-srebrne, owalne logo. To, co ulegało później kosmetycznym zmianom to kolor wypełnienia lub odcień błękitu.

 

Ford - rozwiązania w zakresie elektromobilności

11 miliardów dolarów przeznaczono na inwestycję w elektromobilność. Nad elektryfikacją gamy modelowej Forda będzie pracować 12 tysięcy osób w 4 nowopowstałych fabrykach w Kentucky i Tennessee. Budowa fabryk we współpracy z północnokoreańskim SK Innovation Co. ma zostać zakończona w 2025 roku. Prezes koncernu, Bill Ford zakłada wzrost udziału „elektryków” o 40-50 procent do 2030 roku.

 

W samochodach elektrycznych Forda mają być montowane akumulatory z ogniwami „IonBoost” (w autach osobowych), „IonBoost Pro” (w samochodach użytkowych) oraz ogniwami półprzewodnikowymi Solid Power. Docelowo ceny akumulatorów mają spaść o 40%.

 

Samochody elektryczne Ford

Rok 2021 kończy się w koncernie Forda z wynikiem 17 modeli samochodów elektrycznych i hybrydowych. Są tu zarówno modele aut osobowych, sportowych, jak i użytkowych. Ford na swojej stronie oswaja konsumentów z elektrycznymi rozwiązaniami. Odpowiadając na kilka pytań dotyczących użytkowania samochodu (codzienny przebieg, miejsce parkowania, strefy poruszania się, opcje ładowania), otrzymamy optymalną z 4 opcji napędu: all-electric, plug-in hybrid, hybrid bądź mild hybrid.

 

Stacje ładowania, ładowarki Ford

Ruszając Fordem w trasę, masz do dyspozycji 100 tysięcy stacji ładowania. Są to ładowarki o różnej mocy, od standardowych po supercharge. Podłączając się do nich z aplikacją FordPass, wiesz dokładnie, jak długo będzie trwało ładowanie baterii do oczekiwanego poziomu. Ten czas możesz wykorzystać na zakupy, zjedzenie posiłku lub spotkanie biznesowe. Warto tu dodać, że koncern Ford zaangażował się we współtworzenie infrastruktury IONITy – sieci stacji o dużej mocy.

 

Wallboxy Ford

Na szczególną uwagę zasługują wallboxy. To ładowarki montowane na ścianie, które stanowią atrakcyjną alternatywę dla ładowarek stojących. Ich największą zaletą jest oszczędność miejsca i stosunkowo niskie koszty instalacji. Coraz więcej nowoczesnych firm dba o to, by pracownik mógł w miejscu pracy skorzystać z wallboxa. Z uwagi na koszty i wygodę użytkowania, wallbox jest też najczęściej wybieraną ładowarką do ładowania domowego. Ford może się ładować w garażu, gdy śpisz, a rano być gotowym do drogi.

 

Ładowanie samochodów elektrycznych Ford

Jeśli jeździsz Fordem na prąd i chcesz naładować baterie – domowe ładowarki i stacje ładowania nie są jedynymi opcjami. Akumulatory można zasilać również bezpośrednio ze standardowego gniazdka 230 V, co wprawdzie trwa dłużej, ale za to nie wymaga żadnych dodatkowych urządzeń. Nieoczywistym sposobem ładowania pojazdu jest też hamowanie regeneracyjne. Baterie ładują się przez odzyskiwanie mocy traconej w czasie hamowania.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości