799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do Volkswagen Passat GTE

(27)

Passat jest jednym z najpopularniejszych (przeszło 20 milionów sprzedanych egzemplarzy) modeli Volkswagena. W swojej zelektryfikowanej wersji również cieszy się niemałym zainteresowaniem. Ciche uruchamianie i potężny boost z obu silników przekonuje wielu sceptyków elektromobilności. Volkswagen Passat GTE to hybryda plug-in o unowocześnionej stylistyce. Wciąż posiada przestronne wnętrze, jednak z uwagi na akumulator umieszczony z tyłu pod podłogą, mniej spakujemy do bagażnika – różnica w litrach to aż 167! Ale Passat PHEV ma oprócz tego zalety, które potrafią zelektryzować. Np. moc systemową 218 koni mechanicznych.

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Volkswagen
  • Model pojazdu: Volkswagen Passat GTE
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Volkswagen
  • Model pojazdu: Volkswagen Passat GTE

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Vestel EVC04
od 6590,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00

Ładowarki, wallboxy do Volkswagena Passata GTE

Czy ładowarki są konieczne do ładowania Passata GTE? Nie. Czy są pomocne? Tak. Volkswagena można bez problemu naładować z domowego gniazdka – trwa to ok. 5-6 godzin. Wielu właścicieli hybryd typu plug-in bardzo chwali sobie wallboxy, dzięki którym ładowanie auta jest krótsze i wygodniejsze. Na montaż wallboxa decydują się w szczególności osoby, które zainstalowały panele fotowoltaiczne i chcą mądrze spożytkować nadwyżki energii. Tym bardziej że wdrożono system dopłat w ramach programu Mój Prąd. Obejmują one mikroinstalacje o wydajności 2-10 kW. Dla hybryd typu plug-in, takich jak Passat GTE, jest to w zupełności wystarczające, bo jego maksymalna moc ładowania AC to 3 kW.

 

Stacje ładowania do VW Passata GTE

Mając pełny bak (50 litrów) i naładowany akumulator 13 kWh można przejechać 942 km. Ogromną wygodą jest to, że passat GTE może podbić swój zasięg zarówno na stacji paliw, jak i na stacji ładowania. Sam zasięg elektryczny wynosi 57 km. Według niektórych źródeł, przeciętny Polak pokonuje 30-40 km dziennie. Jazda zeroemisyjna mogłaby więc spokojnie wystarczyć na codzienne dojazdy do pracy i na zakupy. Dla tych, dla których ekologia stanowi priorytet w czasie jazdy miejskiej, postój na stacji ładowania pomoże zminimalizować emisję CO2. Emisja dwutlenku węgla podczas korzystania z obu jednostek oscyluje wokół 36 g/km.

 

Samochód hybrydowy Volkswagen Passat GTE

Opływowa sylwetka z dynamicznym frontem i ostrymi liniami, 17-calowe obręcze (ze stopu metali lekkich Montpellier) oraz diodowe światła dzienne w kształcie litery C – po tym można już z daleka rozpoznać Passata GTE. Gdy zajrzymy do wnętrza, zobaczymy funkcjonalne rozwiązania i stylową elegancję. Na tablicy rozdzielczej zastosowano dekoracyjne aplikacje. W oczy rzuca się także konsola środkowa – jest długa i posiada praktyczny, spory schowek.

 

Sedan PHEV niemieckiego producenta z Wolfsburga może się poszczycić sportowym charakterem – w trybie GTE obie jednostki wypracowują moc 160 kW i najwyższy moment obrotowy 400 Nm. Pojazd przyspiesza do setki w 7,6 sekundy. Konstruktorzy podają prędkość maksymalną – 222 km/h. W trybie zeroemisyjnym można rozwinąć prędkość do 130 km/h.

 

Jeśli chodzi o wymiary Passata GTE, mierzy on 4773 mm długości, 1832 mm szerokości, 1521 mm wysokości, zaś rozstaw osi wynosi 2876 mm, a rozstaw przód-tył 1578/1564 mm. Pojemność bagażnika to z kolei 483 litry. Limuzyna Passata GTE jest dłuższa o 2 mm i niższa o 38 mm. Różni się też pojemnością bagażnika (402 litry) i co istotne – osiągami. Jej maksymalny zasięg całkowity jest nieco większy, bo wynosi 964 (w tym elektryczny 60 km). Lepsze jest też przyspieszenie do setki – osiąga 100 km/h w 7,4 sekundy i zużywa mniej paliwa – 1,2 litra /100 km (podczas gdy „zwykły” sedan pochłania 1,6 litra/100 km).

 

Passat GTE uruchamia się w trybie „e” (elektrycznym) – pod warunkiem, że akumulator jest naładowany, a temperatura otoczenia nie jest za niska. Wygodne siedzenia obszyte wysokiej jakości tkaniną sprawdzą się w dalszych trasach.

 

Ładowanie VW Passat GTE

3 godziny 33 minuty należy według Volkswagena zarezerwować na postój w publicznej stacji ładowania na ładowanie baterii do pełna w Passacie. Na dystansie 100 km Passat GTE zużyje 16,6 kWh, ale za pomocą aplikacji VW można kontrolować zużycie energii na bieżąco i sprawdzać stacje ładowania w okolicy. Volkswagen umożliwia bardzo łatwe odzyskiwanie energii podczas hamowania, więc na krótką metę alternatywą dla ładowania może być ekonomiczna jazda.

 

Volkswagen Passat GTE cena

Kwotę 163 990 zł brutto minimum należy przygotować, aby stać się właścicielem nowego Volkswagena Passata GTE. Najniższy próg cenowy limuzyny wynosi z kolei 158 590 zł. Pakiet premium Volkswagena dla GTE kosztuje 5 890 zł, a pakiet techniczny 2 960 zł. Jeśli chodzi o tapicerkę, jest ona do wyboru w 13 wariantach, z czego 5 jest dodatkowo płatnych. 

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości