799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do Suzuki Across 2.5 Plug-In Hybrid E-Four E-CVT

(27)

Choć Suzuki Across Plug-in Hybrid powstał głównie po to, by obniżyć flotową emisję dwutlenku węgla, efekt jest całkiem niezły. Producent dokonał praktycznie kopiuj-wklej z Toyoty RAV4 plug-in i uzyskał modne, mocne auto ze świetnymi osiągami. Pracują w nim trzy silniki – jeden spalinowy i dwa elektryczne. Dynamikę jazdy w tym SUV-ie podkręca zamontowany w tylnej osi trzeci silnik elektryczny, który napędza tylne koła. Suzuki Across pięknie przyspiesza do setki w 6 sekund. Aż żal serce ściska, że nie przyspiesza do drugiej setki. Maksymalna prędkość to 180 kilometrów na godzinę.

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Suzuki
  • Model pojazdu: Suzuki Across 2.5 Plug-In Hybrid E-Four E-CVT
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Suzuki
  • Model pojazdu: Suzuki Across 2.5 Plug-In Hybrid E-Four E-CVT

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Vestel EVC04
od 6590,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00

Ładowarki, wallboxy do Suzuki Across Plug-in Hybrid

Ładowarki typu wallbox nie są konieczne w przypadku hybryd typu plug-in, ale komfort, jakość i czas ładowania zdecydowanie przemawiają na ich korzyść. Podczas gdy ładowanie z gniazdka 230-voltowego trwa około 9 godzin, zasilenie akumulatora z ładowarki zajmie 3 godziny mniej. Montaż wallboxa jest też sposobem na mądre wykorzystanie nadwyżek energii tam, gdzie zamontowano panele fotowoltaiczne.

 

Zapotrzebowanie na ładowarki do aut elektrycznych i hybryd plug-in rozumieją też nowoczesne firmy. Coraz częściej widać wallboxy na parkingach firmowych, w galeriach handlowych czy hotelach. Publiczna lub pracownicza ładowarka to dla właścicieli Suzuki Across świetna okazja, by zwiększyć zasięg podczas pracy czy zakupów.

 

Stacje ładowania do Suzuki Across Plug-in Hybrid

Według producenta z Hamamatsu, zasięg elektryczny Acrossa to 75 km. Podczas jazdy można go zwiększać bez ładowania, przechodząc na tryb Charge. Ekonomicznie bardziej się jednak opłaca odwiedzać stacje ładowania, których ostatnio sporo przybywa – i to nie tylko w największych polskich miastach. Jak się zachować na stacji podjeżdżając Acrossem? Gniazdo ładowania umieszczono na prawym tylnym błotniku – zatem do terminalu należy ustawić się prawym bokiem. Następnie wystarczy podpiąć wtyczkę – w czasie obsługi terminala nie potrzeba żadnej odzieży ochronnej ani rękawic. Obsługa większości stacji ładowania jest bardzo intuicyjna i prosta już od pierwszego razu.

 

Samochód hybrydowy Suzuki Across Plug-in Hybrid

Across to pierwsza hybryda typu plug-in sygnowana srebrną literą S. Współpracując z Toyotą nad stworzeniem Acrossa, Suzuki nie wprowadziło zbyt wielu zmian. Obie hybrydy plug-in mają te same osiągi (180 km/godz. prędkości maksymalnej, przyspieszenie od zera do setki 6 sekund, zasięg elektryczny 75 km, zużycie paliwa 1 litr na 100 km), identyczne parametry silników (benzynowy 185 KM z maksymalnym momentem obrotowym 227 Nm oraz dwie jednostki elektryczne o łącznej mocy 236 KM i maksymalnym momencie obrotowym 391 Nm) oraz taki sam akumulator litowo-jonowy o pojemności 8,1 kWh. Ich układy hybrydowe emitują też tyle samo dwutlenku węgla – 22 g/km.

 

Pomiędzy Suzuki Across a Toyotą RAV4 wprawne oko dostrzeże jednak drobne różnice. Suzuki jest droższe, o 35 mm dłuższe oraz ma 30 litrów mniejszy bagażnik. W Acrossie zauważalne są także nowe przednie lampy, inaczej wyglądający zderzak i bardziej opływowy kształt.

 

Nie można jednak na nic narzekać – okazało się, że rozwiązania Toyoty są sprawdzone zarówno pod względem technologii, ergonomii wnętrza, komfortu podróży, jak i prowadzenia. Jedynie miłośnicy sportowego stylu jazdy żałują, że pomimo wspaniałego startu możliwości obu aut kończą się na 180 km/godz. Nici z wyścigów na niemieckich autostradach. 306-konne SUV-y wspaniale sprawdzą się w spokojniejszych warunkach i taki cel najprawdopodobniej przyświecał konstruktorom.

 

Ładowanie Acrossa Plug-in Hybrid

Suzuki Across posiada – jak na hybrydę plug-in – bardzo dużą baterię, bo o pojemności 18,1 kWh. Przekłada się to na spory zasięg, ale też na stosunkowo długi czas ładowania. Akumulator przyjmuje wyłącznie prąd przemienny, a jego maksymalna moc ładowania to 3,3 kW. Jak już wspomniano wyżej, ładowanie z zewnętrznego źródła energii nie jest tu jedynym rozwiązaniem. W trybie Charge można zwiększyć zasięg w czasie jazdy – wtedy to silnik spalinowy „ładuje” akumulatory.

 

Suzuki Across Plug-in Hybrid cena

Minimalna cena za nowego Acrossa to 261 800 złotych brutto. Jest to jednocześnie wersja wyposażenia na bogato – Suzuki Across Elegance. Żeby było zabawniej, Elegance jest jedyną dostępną wersją tej hybrydy na polskim rynku. Oto rozwiązanie zagadki, dlaczego Suzuki Across jest droższe od Toyoty RAV4.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości