799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do Seata Mii

(27)

Pierwszym elektrycznym samochodem Seata jest właśnie Mii Electric. To typowy mieszczuch – niewielki, zwinny i elegancki, z ciekawymi rozwiązaniami technologicznymi. Dynamiczna jazda tym Seatem w miejskiej dżungli jest dobrym argumentem za porzuceniem napędu spalinowego. Przesiadka do „elektryka” bardzo się opłaca – wyliczono, że jazda kosztuje 8 złotych za 100 km. Tym bardziej że cena Mii Electric utrzymuje się na poziomie cen samochodów z silnikiem spalinowym. Jak wygląda kwestia ładowania i użytkowania pojazdu?

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Seat
  • Model pojazdu: Seat Mii Electric
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Seat
  • Model pojazdu: Seat Mii Electric

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Vestel EVC04
od 6590,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00

Ładowarki, wallboxy do Seata Mii

Decyzję o zakupie Seata Mii Electric poprzedza najczęściej szukanie optymalnych rozwiązań w kwestii ładowania – m.in. sprawdzanie publicznych ładowarek w okolicy czy wygodnych opcji ładowania we własnym garażu. Obserwując rozwój elektromobilnej infrastruktury, można w niedalekiej przyszłości spodziewać się łatwo dostępnych terminali w każdym mieście. Jeśli chodzi o ładowarki do użytku domowego, coraz większym zainteresowaniem cieszą się wallboxy – ładowarki naścienne, które naładują samochód 3-4 razy szybciej niż gniazdko domowe 230 V. Wallbox sprawdza się też w środowisku biznesowym – na firmowym parkingu, w hotelach i galeriach handlowych.

 

W podstawowym wyposażeniu Seata Mii znajdziemy kabel Type 2 umożliwiający ładowanie z wallboxa (z ładowarki publicznej także). Dobór i instalację odpowiedniego urządzenia możesz powierzyć zespołowi AmperGo. Mamy wiedzę, doświadczenie i specjalistów na terenie całej Polski.

 

Stacje ładowania do Seata Mii

Ci, którzy zdecydowali się na kupno Seata Mii na prąd, mogą bezkarnie sunąć buspasami, nie płacić za parkowanie w strefach zeroemisyjnych, a do tego oszczędzać na paliwie. Miejski charakter Seata Mii zupełnie nie przekreśla jego dalszych wypadów. Na jednym ładowaniu Mii pokonuje do 260 km (WLTP) – to całkiem spore pole do manewru, jeśli założyć, że w trasie nie będzie żadnej stacji ładowania. Choć prawdą jest, że w warunkach miejskich Seat traci mniej energii i łatwiej ją odzyskuje (według niektórych danych, w trybie Eco może przejechać nawet 358 km).

 

Zatrzymując Seata Mii na stacji ładowania, postępujesz niemal tak samo, jak w przypadku spalinowego odpowiednika. Gniazdo znajduje się tam, gdzie wlew paliwa, czyli z tyłu po prawej stronie.

 

Samochód elektryczny Seat Mii

Seata Mii porównuje się do Skody Citigo e iV – nie tylko mają takie same podzespoły, ale też wyszły z jednej bratysławskiej linii produkcyjnej.

 

Wygląd Mii Electric delikatnie różni się od Mii w pierwotnej wersji. Przede wszystkim, zaprojektowano nowy wzór felg, dodano świecące elementy na karoserii oraz zmodyfikowano deskę rozdzielczą i oświetlenie wewnątrz pojazdu. Nowością jest też skórzana kierownica i podgrzewane fotele. Żeby nie pozostawiać wątpliwości, podpisano, że to „Mii Electric” z tyłu oraz na przednich drzwiach.

 

Seat Mii dane techniczne

Producent wyposażył pojazd w układ napędowy o mocy 83 KM, który osiąga najwyższy moment obrotowy 212 Nm. Osiągnięcie setki nie jest imponujące – trwa 12,3 sek. Dużo przyjemności zapewni jednak kierowcom przyspieszenie do 50 km/h – jest osiągalne w zaledwie 3,9 sek. Maksymalna prędkość w tym Seacie to 130 km/h, co tylko potwierdza, że przeznaczeniem Mii jest brylować w mieście. Pomimo sporej masy, to bardzo zwrotne i lekkie w prowadzeniu auto. Na plus podczas miejskich manewrów działają też wymiary modelu: na szerokość 1645 mm, na długość 3556 mm, na wysokość 1478 mm i 2421 mm rozstawu osi. Kompaktowe gabaryty są bardzo przydatne podczas parkowania. Pomimo niewielkich zewnętrznych rozmiarów, Seat może komfortowo przewieźć cztery dorosłe osoby i ich bagaże (251 litrów). Dodajmy, że po złożeniu tylnej kanapy, pojemność bagażnika wzrasta do 923 litrów.

 

Kierowcy mogą liczyć na szereg udogodnień. Asystent pasa ruchu Lane Assist pomaga m.in. korygować tor jazdy, Hill Hold Control asystuje podczas ruszania z górki, a Seat Connect odpowiada za zdalne sterowanie pojazdem.

 

Seat Mii jest dostępny w kilku wariantach kolorystycznych: Candy White, Deep Black, Tungsten Silver, Tornado Red i Costa Blue.

 

Ładowanie Seata Mii

Litowo-jonowa bateria o pojemności 36,8 kWh umieszczona jest pod podłogą. 4 godziny zajmie jej ładowanie do poziomu 80% mocą 7,2 kW (np. z wallboxa). Czas ładowania do 80% przy 40 kW DC to jedna godzina. Ładowanie do 100% z gniazda 230 V zajmie już ok. 13-16 godzin. Ładując auto na terenie gospodarstwa domowego, można wybrać korzystną taryfę dla obniżenia kosztów energii.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości