799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do Opla Grandland X Hybrid

(27)

Gdyby połączyć sportowe osiągi z masywną sylwetką i walorami użytkowymi, wyjdzie właśnie Opel Grandland X Hybrid. Producent daje do wyboru napęd na obie osie i 300 koni mechanicznych (Hybrid4) lub napęd na przednią oś i 225 koni mechanicznych (Hybrid). Z czterema trybami jazdy, 19-calowymi kołami i 8-stopniową skrzynią biegów niemiecki SUV jest jak kameleon – można nim przemierzać zarówno dalekie wertepy, jak i miejską dżunglę. Dla kogo jest Grandland X Hybrid? Jak zapewnić mu najlepsze warunki ładowania?

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Opel
  • Model pojazdu: Opel Grandland X Hybrid
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Opel
  • Model pojazdu: Opel Grandland X Hybrid

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Vestel EVC04
od 6590,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00

Ładowarki, wallboxy do Opla Grandland X Hybrid

Gdy interesuje cię elektromobilność, ale wciąż obawiasz się słabej dostępności ładowarek, hybryda typu plug-in jest strzałem w dziesiątkę. Zasięg elektryczny Grandlanda X Hybrid to 56-58 kilometrów, co czyni go atrakcyjną, oszczędną opcją dla tych, którym samochód jest potrzebny głównie na codzienne dojazdy do pracy. Gdy ty śpisz, Grandland może ładować się w twoim garażu – ze standardowego gniazdka lub z profesjonalnej ładowarki, np. wallboxa.

 

Obecnie wallbox do ładowania samochodów elektrycznych i hybryd plug-in to już nie tylko domena domów wolnostojących. Ładowarki ścienne coraz częściej spotyka się też na nowych osiedlach, parkingach wspólnot mieszkaniowych i w garażach współdzielonych z sąsiadami. Infrastruktura dla zelektryfikowanych pojazdów rozwija się nie tylko w odpowiedzi na potrzeby instytucji, firm i samorządów, ale przede wszystkim klienta indywidualnego.

 

Stacje ładowania do Opla Grandland X Hybrid

Opel Grandland X Hybrid zadziwia wszechstronnością – rozstaw osi i 2675 mm i wygodne siedzenia z certyfikatem AGR zachęcają do dalszych podróży. I wcale nie ma konieczności ciągłych postojów na stacji ładowania, by zasilić litowo-jonową baterię o pojemności 13,2 kWh. Całkowity zasięg SUV-a liczy ponad 784 kilometry. To już daje ogrom możliwości (uzupełnianie baku na stacjach paliw na przemian z zasilaniem akumulatorów na stacjach ładowania). Można również dowolnie manewrować trybami jazdy, np. zeroemisyjnie pokonywać centra miast, a benzynę zużywać w dalszych trasach. I elegancko wyprzedzać niejedno sportowe auto – w 6,1 sekundy po starcie Grandland X jedzie już 100 km/godz. Jedynym mankamentem wydaje się pojemność bagażnika – 390 litrów, co przy czterech osobach spakowanych na cały urlop może nie być wystarczające.

 

Samochód elektryczny Opel Grandland X Hybrid

Opel Grandland X z wtyczką plug-in pojawił się pod koniec 2019 roku (jego spalinowy pierwowzór dołączył do gamy crossoverów X marki Opel dwa lata wcześniej, w 2017). Jego konkurentami są modele Peugeot 3008 i Citroen C5 Aircross, wykonane zresztą na tej samej płycie podłogowej.

 

Na pierwszy ogień wjechał mocniejszy wariant PHEV z napędem na cztery koła: Hybrid4 o mocy 300 KM i momencie obrotowym 520 Nm. Dodatkowego zastrzyku mocy daje mu 223-konny silnik elektryczny. Później pojawił się Grandland Hybrid w łagodniejszej, 110-konnej wersji silnika (moc całkowita pojazdu 224 KM, najwyższy moment obrotowy 360 Nm). Ta przednionapędowa wersja jest bardziej ekonomiczna. Obie Hybrydy mają te same wymiary: 4477 mm długości, 1906 mm szerokości oraz 1609 mm wysokości. Różni je jeszcze maksymalny moment obrotowy silnika elektrycznego (320 Nm vs 486 Nm), przyspieszenie (w łagodniejszej wersji Grandland X dobija “setki” w 8,9 sekundy) oraz masa (4x4 jest cięższy o 65 kg). Opel Grandland X, bez względu na moc silnika elektrycznego, potrafi osiągnąć prędkość 225 km/godz. (w trybie elektrycznym nieco mniej - 135 km/godz.).

 

Uwagę przykuwa dwukolorowe nadwozie i 19-calowe felgi. Wnętrze Grandlanda jest dopracowane i pozbawione zbędnych błyskotek. Przyjemność jazdy podkręca pokryta skórą kierownica o eleganckiej, spłaszczonej konstrukcji, dotykowy wyświetlacz 8-calowy i automatyczna 8-stopniowa skrzynia biegów (używana rzecz jasna przy napędzie benzynowym). Całość budzi poczucie bezpieczeństwo i zaufanie do niemieckiej precyzji. Opel Grandland X Hybrid/Hybrid4 stanowi dobrą opcję dla tych, którzy lubią sportowe emocje, a jednocześnie oczekują, że auto będzie uniwersalne i nie chcą dodatkowo zanieczyszczać przeciążonych dwutlenkiem węgla centrów miast.

 

Dodajmy jeszcze, że jadąc SUV-em, można wybrać jeden z trybów jazdy: 4x4 (tylko z napędem na wszystkie koła), Sportowy, Hybrydowy i Elektryczny.

 

Ładowanie Opla Grandland X Hybrid

Producent podkreśla, że ładowanie hybrydy Grandland X jest dziecinnie proste i my się z nim zgadzamy. Złącze Type 2 i maksymalna moc ładowania AC 7 kW czynią znalezienie źródła prądu przystępnym i bezproblemowym. Jeśli dysponujesz wyłącznie gniazdkiem domowym, potrzebujesz 8 godzin. Ładowarka naścienna zasili go w znacznie krótszym czasie, bo w 1 godz. 40 min.

 

Opel Grandland X Hybrid opinie

Jak łatwo się domyślić, z założenia wszechstronny Grandland nie daje rady dogodzić wszystkim. Miłośnicy aut sportowych poprawiliby tutaj zachowanie pojazdu na wyższych obrotach. Niektórzy uważają, że im szybsza jazda, tym wolniejsza reakcja układów napędowych. Ci, którzy liczyli na wygodne auto rodzinne, narzekają z kolei na mały bagażnik, który nie daje rady wakacyjnemu ekwipunkowi.

 

Opel Grandland X Hybrid cena

Polując na dwukolorowego Opla PHEV, należy się nastawić na cenę wyjściową 169 350 złotych brutto w przypadku Grandlanda przednionapędowego oraz 200 950 złotych brutto za wariant 4x4.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości