799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do samochodów elektrycznych Mitsubishi

(26)

Miłośnicy japońskiej marki z czerwonym logo z ogromnym żalem i niedowierzaniem przyjęli news motoryzacyjny, że z końcem 2021 roku Mitsubishi wycofuje się z europejskich rynków. Na szczęście Japończycy szybko zmienili zdanie i powracają w pełnej krasie. Niezawodne, niskoawaryjne samochody od lat cieszą się uznaniem, zwłaszcza w kategoriach crossover i SUV. To między innymi dzięki Mitsubishi Motors Corporation wykonano ogromny krok naprzód w dziedzinie elektromobilności.

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Mitsubishi
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Mitsubishi

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00

Mitsubishi - historia firmy

Był rok 1870, gdy Yatarō Iwasaki założył firmę Tsukumo wyspecjalizowaną w żegludze morskiej. 4 lata później zmieniono nazwę na Mitsubishi i przeniesiono siedzibę z wyspy Shikoku do Tokio. Zanim przedsiębiorstwo rozpoczęło produkcję pojazdów w 1917 roku, zajmowało się usługami bankowymi, optycznymi, budową samolotów i produkcją części samochodowych. Pierwszą osobówkę tego japońskiego producenta, wzorowaną zresztą na Fiacie Zero, wyprodukowano w 22 egzemplarzach. Z kolei pierwszy model wyposażony w silnik wysokoprężny i napęd na cztery koła został zaprezentowany w 1934 roku. Lata II wojny światowej minęły Mitsubishi pod znakiem produkcji samolotów. Po wojnie przedsiębiorstwo podzieliło się na około sto małych firm, z których większość w ogóle nie była związana z motoryzacją. Ich ponowne zjednoczenie miało miejsce w latach pięćdziesiątych. Mitsubishi wykonało wówczas chwilowy zwrot w stronę pojazdów użytkowych – głównie autobusów i ciężarówek.

 

Japoński boom ekonomiczny w latach 50. i 60. XX wieku sprzyjał rozwojowi marki. Z fabryk zaczęły wyjeżdżać auta miejskie, terenowe i sportowe. Z firmy Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. w roku 1970 wyodrębnił się dział Motor Vehicle Division i pod szyldem Mitsubishi Motors Corporation (MMC) przejął produkcję samochodów i części zamiennych. To właśnie w latach 70. MMC podbiło Stany Zjednoczone (początkowo marką Dodge, później także jako Mitsubishi), a później też Europę (dzięki porozumieniu z Volvo i z DaimlerChrysler).

 

Warto dodać, że Mitsubishi Corporation zatrudnia dziś przeszło 77 tysięcy osób. Oprócz Mitsubishi Motors Corporation (MMC) konglomerat obejmuje także m.in. Mitsubishi Electric, Mitsubishi Aircraft Corporation oraz Mitsubishi Heavy Industries.

 

Logo Mitsubishi

Rozpoznawalne dziś na całym świecie „diamentowe” logo funkcjonowało już wtedy, gdy Mitsubishi nazywało się jeszcze Tsukumo (do 1875 roku). Choć Mitsubishi znaczy po japońsku „trzy diamenty” historia powstania logo tej marki z kamieniami szlachetnymi nie ma nic wspólnego. Znak firmy powstał przez nałożenie dwóch herbów rodowych: Iwasaki (trzy romby) i Yamanouchi (trzy liście dębu). Po 1914 roku nieco pogrubiono „diamenty”, a w 1970 roku dodano napis „MITSUBISHI”. Pomimo upływu lat logo pozostaje wciąż takie samo, a jego czerwony, intensywny kolor symbolizuje siłę, żywotność i pewność siebie.

 

Mitsubishi - rozwiązania w zakresie elektromobilności

Elektromobilność do MMC zawitała już w 1966 roku, kiedy japońscy konstruktorzy rozpoczęli prace nad pojazdami elektrycznymi Mitsubishi. Na ten krok zdecydowano się przede wszystkim ze względu na wysokie (już wtedy) zanieczyszczenie azjatyckich miast. W efekcie w 1971 roku dostarczono 12 minivanów zasilanych energią z akumulatorów ołowiowych.

 

Kolejnym krokiem były prace nad udoskonaleniem akumulatorów. 1991 roku wyprodukowano vany wyposażone w baterie niklowo-kadmowe, o większej gęstości niż poprzednie, ołowiowe. Ostatecznie w 1994 roku postawiono na akumulatory litowo-jonowe. Potwierdzeniem słuszności tej decyzji był pojazd stworzony przez Mitsubishi, który w 1999 roku pobił rekord Guinnessa, pokonując na 20-minutowym ładowaniu po każdych 50 kilometrach dystans 2142,3 km.

 

Samochody elektryczne Mitsubishi

Już pierwszy elektryczny pojazd osobowy Mitsubishi, który trafił do sprzedaży niemal od razu zyskał uznanie użytkowników. Potwierdzają to liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. w konkursie „Japoński Samochód 2009-2010” w kategorii „Najbardziej Zaawansowana Technologia”.

 

Ogromną popularnością cieszy się też samochód z 2012 roku, który był pierwszą samodoładowującą się, trzysilnikową hybrydą plug-in wykonaną na podwoziu SUV-a. Przez kolejne lata ulegał ulepszeniom – osiągał sukcesy sportowe i sprzedażowe, aż stał się flagowym produktem Mitsubishi.

 

Rozwiązania zastosowane w samochodach elektrycznych japońskiego producenta stoją zawsze na najwyższym poziomie, a zwłaszcza zastosowana w nich elektronika. Dzięki temu auta te prowadzi się przyjemnie, mają dobre osiągi, a ponadto dają poczucie bezpieczeństwa. Co ważne, samochody elektryczne Mitsubishi są łatwe w ładowaniu, a ich silniki cechują się dużą wydajnością.

 

Stacje ładowania, ładowarki Mitsubishi

MMC kładło podwaliny pod sukces elektromobilności i świata samochodów elektrycznych. W 2012 roku świat motoryzacji obiegła informacja, że Mitsubishi Motors North America planuje w Stanach Zjednoczonych instalację superszybkich stacji ładowania do użytku publicznego. Z tych superszybkich ładowarek mogły korzystać samochody ze złączem CHAdeMO.

 

Dziś publiczne stacje ładowania są już normą, a mapa terminali sukcesywnie się rozszerza (w czym AmperGo ma swój udział). Same samochody elektryczne Mitsubishi są kompatybilne z większością dostępnych ładowarek, niezależnie od szerokości i długości geograficznej.

 

Wallboxy Mitsubishi

Szczęśliwi posiadacze Mitsubishi na prąd chwalą ładowanie domowe za pomocą wallboxów. Taki typ ładowarki rozwiązuje wiele problemów, na czele z brakiem miejsca, czasu na ładowanie „na mieście” czy dostępu do stacji ładowania. Można ustawiać ładowanie nocne w tańszej taryfie i zdalnie planować włączanie wallboxa w wybranych godzinach. Co więcej, montując wallbox na ścianie nie ponosisz kosztów związanych z instalacją urządzenia na słupku. Zapytaj specjalistów AmperGo, które z ładowarek wiszących będą najlepszym wyborem dla twojego auta i instalacji domowej.

 

Ładowanie samochodów elektrycznych Mitsubishi

Po siedmiu latach od premiery, firma Mitsubishi Motors Company postanowiła zbadać, jak właściciele hybrydy typu plug-in tej marki eksploatują samochód. Badania prowadzone w Europie (Wielka Brytania, Hiszpania, Norwegia, Szwecja), wykazały, że niemal we wszystkich przypadkach korzystano z jazdy zeroemisyjnej. Ładowanie Mitsubishi następuje średnio co 100 km. W 67% przypadków jazda na prądzie stanowi połowę przejechanego dystansu. Oznacza to, że Europejczycy oswoili się z ładowaniem i pomimo możliwości jazdy w trybie spalinowym, chętnie korzystają z energii elektrycznej.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości