799 353 207

pon. - pt.: 09:00 - 17:00

Ładowarki do samochodów elektrycznych Mazda

(27)

Mazda jest absolutnym ewenementem w branży automotive. Wyprzedziła epokę o kilka dekad nowatorskim podejściem do projektowania pojazdów i ich emisyjności CO2. Eksperymenty z różnymi rodzajami napędu, dążenie do lekkiej konstrukcji i niezależność od konkurencyjnych koncernów – wszystko to sprawiło, że japoński producent pod wieloma względami nie ma sobie równych. Nie powinno dziwić, że również pierwsze elektryczne mazdy zyskują bardzo dobre opinie. Czas instalować ładowarkę i przekonać się samemu.

Sortowanie

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Mazda
- wybierz -
- wybierz -

Aktywne filtry

wyczyść
  • Marka pojazdu: Mazda

Stacja ładowania

Alfen Eve Single S-line
od 2890,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Stacja ładowania

Alfen Eve Single Pro-line
od 7490,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Alfen Eve Double Pro-line
od 16190,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 1M AC
od 3799,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo EVA Wallbox 2M AC
od 12990,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA 1M AC
od 7390,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA 2M AC
od 20490,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA ADVERT AC
od 0,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

AmperGo EVA max Advert DC
od 0,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

AmperGo Modern 22 kW
2 299,00

Ładowarka mobilna

EVB EVA
od 1599,00

Stacja ładowania

Garo GLB Wallbox
od 2848,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Garo LS4
od 15490,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Garo Twin
od 10205,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z gniazdem Type 2
1 925,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Green Cell Wallbox 22kW z kablem Type 2
2 399,00
Produkt na zamówienie
Nowość

Kabel ładujący

Green Cell Habu Ładowarka Mobilna EV 11kW
2 599,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB11KWS 11 kW
4 199,00
Produkt na zamówienie

Ładowarka naścienna

Platinet PWB40AT 11 kW
2 299,00
Brak u producenta

Ładowarka naścienna

Vestel EVC02
od 4390,00

Ładowarka naścienna

Vestel EVC04
od 6590,00
Produkt na zamówienie

Stacja ładowania

Webasto Live
od 7790,00
Brak u producenta

Stacja ładowania

Webasto Pure
od 2760,00

Ładowarka naścienna

ZAPTEC Go
3 688,00

Stacja ładowania

ZAPTEC Pro
od 8795,00

Mazda - historia firmy

W 2020 roku Mazda obchodziła stulecie istnienia. Jej założycielem był Jujiro Matsuda. Początkowo firma z Hiroszimy nazywała się Toyo Cork Kogyo, a jej specjalnością była produkcja obrabiarek. Na fali ogólnego zainteresowania motoryzacją, szybko rozpoczęto prace nad stworzeniem pojazdu z silnikiem. I tak w 1931 roku powstał pierwszy udany projekt – trójkołowiec o nazwie „Mazda-go”. Wyprodukowano go w 66 egzemplarzach i łączył cechy motocykla oraz samochodu.

 

Nazwę firmy na „Mazda” zmieniono w 1934 roku – był to ukłon w stronę Matsudy oraz staroperskiego bóstwa Ahura-Mazda. W latach 40. zaczęły powstawać prototypy czterokołowych osobówek, wstrzymane przez wybuch II wojny światowej. Połowa fabryki została zniszczona w wyniku bombardowania Hiroszimy.

 

Dopiero po odbudowie zakładu produkcyjnego możliwe były dalsze prace. Pierwszym powojennym sukcesem Mazdy było zaprezentowanie w 1960 roku czterokołowego pojazdu typu coupe, z silnikiem 356 cm³. Kolejny triumf przyniosła sprzedaż w 1963 roku milionowego samochodu – licząc od początków istnienia firmy. Warto dodać, że to właśnie Mazda odkryła potencjał rotacyjnych silników Wankla. Pojazd powstały w 1967 roku, oprócz rotacyjnego silnika pod maską, zachwycał też zaawansowaną technologią i śmiałą stylistyką. Przez długi czas Mazda była zresztą jedynym przedsiębiorstwem produkującym pojazdy z kilkoma rodzajami napędów.

 

Na ten moment z dwóch zakładów produkcyjnych i dziewiętnastu fabryk Mazdy wyszło ok. 70 modeli aut. Ich produkcja utrzymuje się na poziomie 500 000 rocznie. Japoński producent z Hiroszimy przetrwał wiele kryzysów, a precyzją i nietypowym podejściem na zawsze zmienił świat motoryzacji.

 

Logo Mazdy

Pierwszym oficjalnym logo Mazdy była nazwa firmy napisana pochyłą, krągłą, ozdobną czcionką. W 1936 roku powstał też symbol Mazdy – inspirowany herbem Hiroszimy. Przedstawia on zwielokrotnioną literę M ze skrzydłami. Miał wyrażać zwinność i szybkość, a do tego identyfikować produkty z siedzibą firmy. Zmiany przyniósł dopiero rok 1959, kiedy zaprezentowano nowe logo – literę „m” wpisaną w okrąg. Był to czas przełomowych rozwiązań technicznych wprowadzanych przez producenta.

 

Napis „mazda”, który znamy dziś, pierwszy raz ujrzał światło dzienne w 1975 roku. Logo wciąż było poddawane metamorfozom, choć kierunek modyfikacji był stały – skrzydła i słońce. W 2002 roku odświeżono je, wzmacniając przy tym przekaz „zoom-zoom”, który można przetłumaczyć jako „przyjemność jazdy”. W literze M wyeksponowano kształt V, a całość otrzymała nowoczesny sznyt.

 

Mazda - rozwiązania w zakresie elektromobilności

Zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych było dla Mazdy priorytetem już w latach 70. Aby skuteczniej i szybciej wdrożyć produkcję aut z ekologicznym napędem elektrycznym o różnych rozmiarach i rodzajach nadwozia, Mazda tworzy własną platformę Skyactiv EV Scalable Architecture. Za jej pomocą producent do 2030 roku zamierza zelektryfikować w mniejszym lub większym stopniu swoją gamę modelową. W planach są trzy modele elektryczne, pięć modeli typu plug-in oraz pięć modeli hybrydowych.

 

Samochody elektryczne Mazda

Starania Mazdy z zakresu elektromobilności doceniono w 2020 roku w plebiscycie Tech Awards. W kategorii „najlepszy samochód elektryczny” wygrał pierwszy pojazd elektryczny tego producenta! Być może sukces odniesiono dzięki rightsizingowi, czyli dostosowaniu pojemności akumulatora do wielkości i przeznaczenia samochodów. Na jednym ładowaniu tą elektryczną mazdą można przejechać ok. 200 km. Głosującym przypadło do gustu także zastosowanie ekologicznych materiałów do wykończenia wnętrza: m.in. korka i wegańskiej skóry.

 

Stacje ładowania, ładowarki Mazda

Ponieważ elektromobilna rewolucja już się rozpoczęła, stacje ładowania coraz częściej stoją w centrach miast, galeriach handlowych, zagłębiach biznesowych i na firmowych parkingach. Złącza ładowania w elektrycznych mazdach nie wymagają dodatkowych przejściówek (Typ2, CCS), więc bez problemu można zasilić akumulator na dowolnej stacji i ruszyć w dalszą drogę. Maksymalna moc ładowania DC w pierwszym modelu mazdy na prąd wynosi 50 kW – wszystko wskazuje na to, że krótki postój przy terminalu szybkiej ładowarki będzie możliwy również w następnych modelach.

 

Wallboxy Mazda

Marzeniem wielu osób jest posiadać w garażu elektryczną mazdę – zwycięzcę plebiscytu Tech Awards. Kusi przyspieszenie, wygląd i czysta radość z jazdy. Jeśli przeszkodą jest mało miejsca na ładowarkę, rozwiązaniem tego problemu jest właśnie wallbox. Montaż wallboxa jest prosty, należy do najtańszych na rynku ładowarek i zajmuje niewiele czasu. To szybsza, w pełni bezpieczna alternatywa dla ładowania z gniazdka.

 

Ładowanie samochodów elektrycznych Mazda

Ładowanie Mazdy może się odbywać w trzech trybach:

Ładowarkę do japońskiego akumulatora wybierasz w zależności od dostępnych terminali, lokalnej infrastruktury ładowania, czasu, jakim dysponujesz i osobistych potrzeb.

 

Prosta obsługa urządzenia - ikona

Prosta obsługa
urządzenia

Ekologiczna i ekonomiczna jazda - ikona

Ekologiczna i ekonomiczna
jazda

Bezpieczeństwo instalacji i ludzi - ikona

Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi

Serwis door-to-door - ikona

Serwis
door-to-door

Produkty z Polski i Europy - ikona

Produkty z Polski
i Europy

Przetestowane, wysokiej jakości - ikona

Przetestowane, wysokiej
jakości