Ładowarki, wallboxy do Renault Grandtour E-Tech
Szukasz ładowarki do swojego Renault Grandtour E-Tech? Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty! W AmperGo znajdziesz ładowarki wewnętrzne i zewnętrzne kompatybilne z tym modelem. Nasza oferta obejmuje ładowarki stojące i wallboxy, które będą bardzo dobrym wyborem, jeśli szukasz komfortowego w obsłudze urządzenia do montażu na przydomowym parkingu lub w garażu.
Zachęcamy także do skorzystania z naszej usługi montażu i serwisu ładowarek do aut elektrycznych na terenie całego kraju. Jesteś zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu!
Stacje ładowania do Renault Grandtour E-Tech
Z każdym miesiącem zwiększa się liczba ogólnodostępnych stacji do ładowania pojazdów elektrycznych. Z takich ładowarek można korzystać np. na parkingach galerii handlowych, budynków użyteczności publicznej i przy stacjach benzynowych. Punktów ładowania przybywa również przy autostradach i drogach szybkiego ruchu, dzięki czemu można wygodnie zaplanować dłuższe podróże. Ogólnodostępne stacje ładowania coraz częściej montowane są także przy biurowcach. Dzięki takiemu rozwiązaniu firmy wpisują się w aktualne trendy oraz są postrzegane jako nowoczesne i proekologiczne.
W naszej ofercie znajdziesz stacje ładowania kompatybilne z wieloma modelami aut elektrycznych i hybrydowych. Masz problem z wyborem odpowiedniego produktu? Skontaktuj się z nami – doradzimy ci, która stacja sprawdzi się najlepiej w konkretnym przypadku.
Samochód hybrydowy Renault Grandtour E-Tech
Renault Grandtour E-Tech wyposażono w innowacyjne rozwiązania, które zadowolą nawet najbardziej wymagającego kierowcę. To niezwykle przestronne kombi (o wymiarach 462,5 x 181,5 x 145 cm) ma w swoim wyposażeniu m.in. EASY PILOT – asystenta poruszania się w korku i na autostradzie. System nie tylko utrzymuje auto na środku pasa ruchu, ale także zachowuje bezpieczną odległość od pojazdu jadącego przed nami.
Długa podróż samochodem potrafi znużyć i obniżyć naszą czujność. Na szczęście hybryda Grandtour E-Tech została wyposażona w aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych. Samochód ostrzega i uruchamia hamowanie, jeśli w porę nie zdążysz zareagować. Pełna kontrola nad wszystkimi funkcjami jest możliwa dzięki EASY LINK. Z poziomu dotykowego ekranu można swobodnie sterować muzyką, radiem czy nawigacją. Na uwagę zasługuje także aplikacja mobilna My Renault. Za jej pomocą zaplanujesz podróż, ustawisz klimatyzację, a w razie potrzeby wezwiesz pomoc.
Renault Grandtour E-Tech dane techniczne
W Grandtour E-Tech znajdziemy 4-cylindrową wolnossącą jednostkę benzynową o pojemności 1,6 litra, osiągającą moc 91 KM z maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 144 Nm. W skład napędu hybrydowego wchodzą dwa silniki elektryczne o łącznej pojemności baterii 9,8 kWh. Pierwszy napędza samochód, a drugi służy za generator i wysokonapięciowy rozrusznik. Obie jednostki mają moc 66 KM i maksymalny moment obrotowy 205 Nm. Sumaryczna moc hybrydy wynosi 160 KM, dzięki czemu samochód rozpędza się do setki w czasie 9,8 sekundy i może jechać z maksymalną prędkością 183 km/h.
Samochód został objęty standardową 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów. Producent oferuje dodatkowe ubezpieczenie, przedłużoną gwarancję i Renault Assistance.
Renault Grandtour E-Tech zasięg
Zgodnie z deklaracją producenta hybryda Renault Grandtour E-Tech w trybie mieszanym przejedzie do 50 kilometrów (zgodnie z WLTP). Korzystając z trybu elektrycznego w miejskim środowisku, zasięg wyniesie 65 kilometrów. Co więcej, producent może pochwalić się niską emisją CO2, które w cyklu mieszanym WLTP wynosi 28-36 g/km. Bardzo dobry wynik Grandtour E-Tech osiąga, jeśli chodzi o zużycie paliwa – te wynosi zaledwie 1,3-1,6 l/100 km.
Ładowanie Renault Grandtour E-Tech
Renault Grandtour E-Tech naładujemy za pomocą wtyczki Typu 2 i prądu zmiennego (AC). Według deklaracji producenta, ładowanie na stacji publicznej (16 A) nie powinno trwać dłużej niż 3 godziny. Korzystając z domowej wtyczki (10 A), akumulator do 100% naładujemy do 5 godzin. Finalny czas ładowania może różnić się od podanego przez producenta w zależności od kilku czynników: warunków atmosferycznych, jakości ładowarki czy stopnia zużycia baterii.
Energię elektryczną można także odzyskiwać podczas hamowania. Należy jedynie ustawić tryb „B” na skrzyni biegów. Funkcja E-Save ogranicza działanie silnika elektrycznego na rzecz spalinowego, zachowując 40% naładowania akumulatora. Dzięki temu, wracając po długiej podróży, możemy w centrum miasta przełączyć się na zeroemisyjny napęd elektryczny.
Renault Grandtour E-Tech cena
Cena podstawowej wersji Renault Grandtour E-Tech zaczyna się od 135 900 zł. Wariant INTENS kupimy za kwotę co najmniej 142 900 zł, natomiast R.S. LINE – 148 400 zł. Finalna cena pojazdu zależna jest od dodatkowego wyposażenia. Będzie różnić się w zależności od wybranego koloru samochodu, wielkości obręczy kół, rodzaju tapicerki czy obecności szklanego dachu otwieranego nad przednimi miejscami.
Prosta obsługa
urządzenia
Ekologiczna i ekonomiczna
jazda
Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi
Serwis
door-to-door
Produkty z Polski
i Europy
Przetestowane, wysokiej
jakości