Ładowarki stojące i wallboxy do Renault Master Z.E.
Z uwagi na przeznaczenie, pewność co do zawsze naładowanej baterii w samochodach transportowych stanowi absolutny priorytet. Chcąc zagwarantować naszym klientom brak niespodzianki braku energii na trasie, oferujemy ładowarki stojące i wallboxy do Renault Master Z.E. oraz innych samochodów z napędem hybrydowym lub w pełni elektrycznym.
Nasz doświadczony zespół specjalistów pomoże ci wybrać model najbardziej odpowiedni dla twoich potrzeb, stawiając za szczególny priorytet jak najszybszy czas ładowania. Ponadto oferujemy usługę profesjonalnego montażu i serwisu na terenie całej Polski – w najlepszych cenach, z szybką diagnozą i gwarancją terminowości!
Stacje ładowania do Renault Master Z.E.
Renault Master Z.E. to jeden ze sztandarowych przykładów szybkiego rozwoju segmentu elektrycznych samochodów transportowych, oparty na konstrukcji swojego benzynowego pierwowzoru. Z uwagi na stale rosnący udział pojazdów dostawczych w ogólnym ruchu drogowym, stosowanie w nich jak najbardziej wydajnych jednostek staje się priorytetem dla największych koncernów. Stopniowo zwiększająca się liczba ogólnodostępnej infrastruktury do ładowania staje się więc z każdym dniem coraz ważniejsza.
Pragnąc sprostać zapotrzebowaniu – zwłaszcza ze strony przedsiębiorstw – na szybkie stacje ładowania oraz rosnącej popularności elektryka od Renault, wychodzimy z rozbudowaną i starannie wyselekcjonowaną ofertą ładowarek do Master Z.E. o różnych mocach i przystosowanych do instalacji w dowolnym miejscu. Niezależnie od tego, czy zależy ci na niewielkim wallboxie do swojego garażu lub warsztatu, czy stacji stojącej z przeznaczeniem do montażu na parkingu lub blisko centrum logistycznego.
Samochód elektryczny Renault Master Z.E.
Renault Master Z.E. to konstrukcja oparta na swym benzynowym odpowiedniku 3. Generacji z 2010 roku, wyposażona w silnik elektryczny 57 kW o mocy 76 KM, generujący 225 Nm momentu obrotowego i pozwalający rozwinąć prędkość do 100 km/h. W ofercie producenta model ten oferuje trzy wersje nadwozia – Furgon, NC i Plancher Cabine.
Master Z.E. posiada na swym pokładzie akumulator litowo-jonowy o pojemności 33 kWh, przekładające się na zasięg do 120 km. Parametry te mogą nie wzbudzać na pierwszy rzut oka przesadnej ekscytacji – musimy jednak pamiętać, że mówimy o samochodzie zaprojektowanym od początku do końca z myślą o jak najbardziej sprawnym poruszaniu się głównie w przestrzeniach miejskich. Ostatecznie według właścicieli oferowany dystans – zwłaszcza korzystając z trybu ECO – okazuje się w zupełności wystarczający, szczególnie przy korzystaniu z własnej ładowarki.
Wnętrze elektryka Renault Master Z.E. jest przestronne i wygodne. Duża ilość wolnej przestrzeni nie odbiera oddechu nawet podczas długich tras, wzmacniając poczucie komfortu poprzez wykorzystanie solidnych materiałów. Wskaźniki i elementy sterownicze znajdują się tam, gdzie być powinny zgodnie z zasadami samochodowej ergonomii. Całkowita ładowność 1131 kg przy masie własnej 1969 kg jest w zupełności wystarczająca dla większości zastosowań, czyniąc Mastera Z.E. jednym z najlepszych wyborów wśród transportowych elektryków.
Ładowanie Renault Master Z.E.
Samochód Renault Master Z.E. przystosowany jest do ładowania złączem AC Type-2. Czas, którego będziemy potrzebować na uzupełnienie baterii, wynosi w przybliżeniu:
- 16 godzin – dla tradycyjnego ładowania z gniazdka 10 A,
- 11 godzin – dla wallboxa 3,7 kW 16 A,
- 6 godzin – dla wallboxa 7 kW 32 A.
Prezentowane wartości możemy uznać za w zupełności wystarczające do typowego miejskiego użytku dostawczego. Pamiętaj, że czas ładowania może ulec skróceniu w przypadku zastosowania ładowarek z górnej półki, cechujących się najwyższą sprawnością.
Renault Master Z.E. - zasięg
Akumulator, zastosowany w Renault Master Z.E., to wysokiej jakości jednostka litowo-jonowa LG Chem o 192 ogniwach, przekładających się na 33 kWh magazynowanej energii elektrycznej. Deklarowany przez producenta zasięg wynosi 120 km. Według testów przeprowadzanych w warunkach typowo miejskich samochód cechuje zużycie na poziomie około 25 kWh/100 km.
Renault Master Z.E. - test
Szybki, dynamiczny start to jedna z największych zalet silników elektrycznych, pozwalająca sprawnie radzić sobie z ciągłym ruszaniem w zakorkowanej przestrzeni miejskiej. Nie inaczej jest w przypadku Renault Master Z.E. – o ile “na papierze” deklarowane osiągi mogą u niektórych wywołać wrażenie przeciwne ekscytacji, tak dostawczak od Renault radzi sobie pod tym względem zdecydowanie dobrze i co ważne, także przy wykorzystaniu niemal całej oferowanej pojemności wnętrza.
O ile w przypadku pełnego załadowania i częstych postojów musimy liczyć się ze skróceniem deklarowanego dystansu do ok. 80-90 km na jednym ładowaniu, tak wartość ta wydaje się w zupełności wystarczająca, zwłaszcza – co podkreślamy po raz kolejny – przy zastosowaniu własnej stacji ładowania. Wnętrze także nie rozczarowuje – Renault Master Z.E. oferuje pod tym względem dużo wolnej przestrzeni, niezbędnej podczas długich kursów. Prosty wygląd wskaźników i całego kokpitu może trochę dziwić – pamiętajmy jednak, że w samochodach tego rodzaju nie o ilość świecidełek chodzi, a o niezawodność i pełną ergonomię. I możemy pokusić się o stwierdzenie, że warunki te w przypadku omawianego dziecka francuskiego koncernu zostały zdecydowanie spełnione.
Renault Master Z.E. - parametry techniczne
- Prędkość maksymalna: 100 km/h
- Moc silnika: 57 kW, 76 KM
- Pojemność baterii: 33 kWh
- Zasięg: do 120 km
- Liczba miejsc: 3
Prosta obsługa
urządzenia
Ekologiczna i ekonomiczna
jazda
Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi
Serwis
door-to-door
Produkty z Polski
i Europy
Przetestowane, wysokiej
jakości