Ładowarki stojące i wallboxy do Nissan Leaf e+
Dostrzegając coraz większą popularność w stu procentach elektrycznego dziecka japońskich projektantów, wprowadziliśmy do naszej oferty rozbudowany asortyment ładowarek stojących i wallboxów do Nissan Leaf e+ o różnej mocy i funkcjonalnościach. Każda z nich jest gotowa, by już wkrótce zająć miejsce w wybranej przez ciebie przestrzeni i cieszyć cię swą wydajnością oraz bezawaryjną pracą.
Jako specjaliści w swojej branży pod sztandarem AmperGo oferujemy kompleksowe usługi doboru, montażu i obsługi serwisowej ładowarek do samochodów elektrycznych na terenie całej Polski. Wyróżnia nas terminowość, doskonałe ceny i stuprocentowe skupienie na potrzebach Klienta.
Stacje ładowania do Nissan Leaf e+
Na prężnie rozwijającej się scenie pojazdów elektrycznych Nissan jawi się jako jedna z kluczowych marek, nieprzerwanie inwestująca miliardy dolarów w rozwój elektromobilności. Zgodnie z projektem Ambition 2030, przedstawionym pod koniec 2021 roku, długofalowa misja producenta ma doprowadzić do wyprodukowania 23 nowych niskoemisyjnych modeli w tym 15 całkowicie elektrycznych do 2030 roku. Przełoży się to na osiągnięcie ponad 50-procentowej elektryfikacji w skali globalnej dla marek Nissan i Infinity.
Wszystkie te działania wskazują jednoznacznie, że elektromobilność nie jest jedynie trendem, napędzanym zwiększającą się świadomością w kwestiach ekologicznych, a kierunkiem, w którym będzie (i musi) podążać nowoczesna motoryzacja. Chcąc dołożyć swoją cegiełkę, jako jedni z liderów na rynku oferujemy ładowarki do Nissan Leaf e+ o szerokim przekroju mocy i przystosowane do montażu w dowolnym miejscu. Niezależnie od tego, czy szukasz osobistego wallboxa do montażu w garażu, czy stacji stojącej, która będzie służyć twoim klientom na parkingu firmowym.
Samochód elektryczny Nissan Leaf e+
Nissan Leaf w mocniejszej wersji, sygnowanej dopiskiem e+, miał być od początku do końca skierowany przede wszystkim do bardziej wymagających miłośników elektryków, dla których możliwie jak największy zasięg i dynamika zdecydowanie muszą iść w parze. W tym celu konstruktorzy wyposażyli go w silnik o mocy 217 KM (160 kW) i akumulator 62 kWh, które pozwalają na przejechanie nawet 385 km w jeździe mieszanej z możliwością wydłużenia zasięgu w przypadku oszczędnej jazdy miejskiej. Dobrze wyważona waga pojazdu oraz zaawansowane rozwiązania technologiczne przekładają się na przyspieszenie do 100 km/h w 6,9 sekundy przy maksymalnej prędkości do 157 km/h.
Wyważona i nowoczesna linia nadwozia skrywa w sobie zgodne z wymaganiami współczesnego klienta wnętrze. To pojazd wręcz naszpikowany nowinkami technicznymi, spośród których najważniejsze dla kierowcy pozostaną inteligentne tryby e-Pedal, w którym obsługa samochodu odbywa się wyłącznie za pomocą pedału gazu, a także ProPILOT Assist, po którego włączeniu samochód jest w stanie podążać za pojazdem w wybranej odległości, zatrzymać się i ponownie ruszyć z innymi samochodami, czy trzymać się pasa ruchu. Dokładając do tego oszczędne, choć w pełni wygodne wnętrze oraz bagażnik o pojemności 435 litrów otrzymujemy gwarancję komfortowej podróży nawet na dłuższych dystansach.
Ładowanie Nissan Leaf e+
Samochód elektryczny Nissan Leaf e+ został wyposażony w najpopularniejsze złącze Type-2. Model ten przystosowany jest do ładowania zarówno prądem zmiennym, jak i za pośrednictwem stacji DC. W zależności od rodzaju ładowarki czas potrzebny na uzupełnienie baterii wyniesie:
- 11,5 godziny – dla ładowarki 2,3 kW 230 V/ 10 A,
- poniżej 8 godzin – dla ładowarki AC 7 kW 230/ 32 A lub 400 V/ 16 A,
- 40 minut – dla ładowarki DC 50 kW (20-80%).
Pamiętaj, że czas ładowania zależy jest także od innych czynników, takich jak pojemność akumulatora, czy temperatura otoczenia.
Nissan Leaf e+ - zasięg
Nissan Leaf e+ wyposażony jest w akumulator litowo-jonowy o pojemności ogniw 62 kWh. Zgodnie z wynikami pomiarów WLTP jest on w stanie zapewnić zasięg do 385 km w jeździe mieszanej lub nawet 582 km w jeździe miejskiej. Przekłada się to na średnie zużycie na poziomie 18,5 kWh/ 100 km. Przy stosunkowo łagodnym prowadzeniu jesteśmy więc w stanie wyciągnąć z modelu japońskiej marki dystans, o którym spora część bezpośrednich konkurentów może jedynie pomarzyć.
Nissan Leaf e+ - wnętrze
Pod względem konstrukcji wnętrza Nissan Leaf e+ prezentuje się jako połączenie klasyki z nowoczesnością. Mamy tu na myśli zręczne połączenie klasycznych przycisków z elektronicznymi wskaźnikami i dużym ekranem 8” w centrum deski rozdzielczej, w pełni kompatybilnym z systemami Apple Carplay i Android Audio. Jakość wykonania siedzeń i innych elementów nie pozwala narzekać – to po raz kolejny świetny przykład japońskiego podejścia do designu, w którym pragmatyzm i komfort kierowcy oraz pasażerów stanowią najważniejsze wartości.
Osoby, które nie stronią od wypadów za miasto bądź dalszych podróży, z pewnością ucieszy bagażnik o pojemności 435 l z perspektywą zwiększenia do nawet 1135 l po złożeniu tylnych siedzeń. Ilość miejsca dla pasażerów i samego kierowcy pozostaje w zupełności wystarczająca, z kolei o jak najwyższy komfort w okresie jesienno-zimowym zadbają podgrzewane siedzenia.
Nissan Leaf e+ - test
W środowisku motomaniaków możemy spotkać się z poglądem, według którego każda światowa marka celowo upycha w swojej ofercie przynajmniej jeden, w stu procentach elektryczny model. Nieważne jak dobry, nieważne jak użyteczny – byle jak najniższym kosztem wpisać się w ramy “dbających o ekologię” i coraz bardziej wyśrubowane normy środowiskowe. O ile może tkwić w tym ziarno prawdy, tak Nissan do tego rodzaju producentów z pewnością nie należy. Leaf e+ to konstrukcja, która od pierwszego kontaktu daje nam znać, że chodzi tu przede wszystkim o jak najwyższą efektywność w korzystaniu z elektrycznego napędu. Pojazd przyspiesza wyjątkowo dynamicznie na każdych światłach, bez problemu manewrując nawet w bardzo zatłoczonych przestrzeniach. Duży zasięg, który otrzymujemy, z łatwością bije dużą część konkurencji ze swojej półki cenowej na głowę. Wypisz-wymaluj, solidny kandydat do ulicznego hitu.
Fani najbardziej zaawansowanych technologii z pewnością docenią tryb e-Pedal, pozwalający na sterowanie samochodem wyłącznie za pomocą pedału gazu oraz ProPILOT Assist. Drugi z wymienionych będzie sprawdzał się szczególnie dobrze w małych, miejskich przestrzeniach, znacznie ułatwiając parkowanie i ograniczając pobór energii podczas częstego ruszania i postojów. Nissanowi po raz kolejny udało się dzięki temu udowodnić, że proponowanym przez inżynierów marki rozwiązaniom daleko do formy typowego „proof-of-concept” – robiącego wrażenie nowoczesnością, jednak mało praktycznego na co dzień.
Nissan Leaf e+ - parametry techniczne
- Prędkość maksymalna: 157 km/ h
- Moc silnika: 217 KM (160 kW)
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 s
- Pojemność baterii: 62 kWh
- Zasięg: 385 km (tryb mieszany)
- Liczba miejsc: 5
Prosta obsługa
urządzenia
Ekologiczna i ekonomiczna
jazda
Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi
Serwis
door-to-door
Produkty z Polski
i Europy
Przetestowane, wysokiej
jakości