Ładowarki, wallboxy do Citroëna e-Jumpy
W standardowym wyposażeniu Citroena e-Jumpy znajduje się ładowarka pokładowa (jednofazowa 7,4 kW) oraz kabel do gniazdka domowego typu 2. Jeśli szukasz innych rozwiązań, w sklepie AmperGo zgromadziliśmy sprawdzone, wysokiej jakości ładowarki wewnętrzne i zewnętrzne. W zależności od lokalizacji i zastosowania (prywatne, komercyjne, pracownicze), pomagamy wybrać optymalny produkt. Zajmujemy się także montażem wallboxów, ładowarek na słupku i kilkustanowiskowych stacji ładowania.
Daj znać, jakiej ładowarki szukasz i gdzie chcesz w przyszłości ładować swojego Citroena e-Jumpy. Pomożemy!
Stacje ładowania do Citroena e-Jumpy
Pracownicze stacje ładowania są świetnym, wygodnym rozwiązaniem - zwłaszcza dla flot pojazdów elektrycznych. Przedsiębiorstwa, które zdecydują się na inwestycję w elektryczne użytkowe „cytryny”, mogą liczyć ze strony producenta na szereg udogodnień. Do zarządzania flotą (nie tylko e-Jumpy) Citroen poleca aplikację Free2Move CONNECT FLEET. Dzięki niej można zmniejszyć koszty eksploatacji i monitorować każdy z pojazdów.
Dzięki firmowym stacjom ładującym flota jest każdego ranka gotowa do pracy, bez konieczności korzystania z wolnych w danym momencie komercyjnych terminali. Aplikacja dostarczana przez Citroena umożliwia nie tylko rozplanowanie trasy i postoje w stacjach ładowania. Za jej pomocą można także zdalnie zaprogramować ładowanie w wybranym punkcie.
Samochód elektryczny Citroen e-Jumpy
Pierwsze spalinowe pojazdy Citroen Jumpy pojawiły się w 1994 roku. Ich najnowszą, trzecią generację wypuszczono na rynek motoryzacyjny w 2016 roku (Citroen Jumpy III). Elektryk e-Jumpy ma z nim wiele wspólnego, jednak to zupełnie inna jakość jazdy i eksploatacji. Mamy tu m.in. 15 systemów wspomagających prowadzenie i 3 technologie służące do komunikacji.
Jadąc e-Jumpy, wybiera się jeden z trzech trybów: Eco, Normal (tryb domyślny) i Power. Każdy z nich rozwija maksymalną prędkość 130 km/h i 260 Nm momentu obrotowego. Warto wiedzieć, że hamowaniem i zwalnianiem można odzyskać nawet 10% zasięgu. Co jeszcze należy wiedzieć o Citroenie e-Jumpy? Został zbudowany na platformie EMP2, umożliwiającej takie rozmieszczenie akumulatorów pod podłogą, aby nie zajmowały miejsca na ładunek. Ładowność e-Jumpy może wynosić nawet 1275 kg, a objętość przestrzeni ładunkowej do 6,6 litrów. Nie bez znaczenia jest tutaj długość nadwozia: kompaktowy CityVan, czyli e-Jumpy w wersji XS mierzy 4,60 m. Jego zaletą dla użytkowników miejskich parkingów (niedostępnych dla większości pojazdów tego segmentu) będzie wysokość ograniczona do 1,90 m. Wariant M posiada nadwozie o długości 4,95 m, a największy z nich – XL to już 5,30-metrowa maszyna.
Citroen e-Jumpy zasięg
Zasięg w Citroenie e-Jumpy jest zależny od akumulatora, który wybraliśmy. Z akumulatorem o pojemności 50 kWh przejedziemy w cyklu WLTP 230 km na jednym ładowaniu, a z akumulatorem 75 kWh o całą “setkę” więcej, bo 330 km. Oba warianty baterii są objęte ośmioletnią gwarancją, przy czym istnieje też możliwość ich wymiany na nowe po przejechaniu 160 tys. kilometrów.
Ładowanie Citroena e-Jumpy
Jaki jest czas ładowania w Citroenie e-Jumpy z akumulatorem 50 kWh?
- 30 minut z mocą 100 kW (80 % baterii);
- niecałe 5 godz. poprzez wallboxa o mocy 11 kW;
- 7 godz. poprzez wallboxa o mocy 7,4 kW;
- kilkanaście godzin z gniazdka domowego.
Jaki jest czas ładowania w Citroenie e-Jumpy z akumulatorem 75 kWh?
- 45 minut z mocą 100 kW (80 % baterii);
- 7,5 godz. poprzez wallboxa o mocy 11 kW;
- 11,5 godz. poprzez wallboxa o mocy 7,4 kW;
- kilkanaście godzin ze wzmocnionego gniazdka domowego.
Citroen e-Jumpy cena
Według cennika producenta, Citroen e-Jumpy w swojej najtańszej, najmniejszej wersji XS kosztuje 131 500 PLN netto/161 745 PLN brutto. Wersja brygadowa jest dostępna od 153 000 PLN netto/188 190 PLN brutto, a platformę pod zabudowę zakupimy od 127 500 PLN netto/156 825 PLN brutto.
Prosta obsługa
urządzenia
Ekologiczna i ekonomiczna
jazda
Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi
Serwis
door-to-door
Produkty z Polski
i Europy
Przetestowane, wysokiej
jakości