Marka pojazdu
Model pojazdu
Moc przyłączeniowa
Typ złącza

Ładowarki do Audi e-tron GT

Filtruj

Mocny sportowiec Audi e-tron GT już przedpremierowo wzbudzał ogromne emocje. I nic dziwnego – w wersji RS ma moc 646 KM, 250 km/h prędkości maksymalnej i rozpędza się do pierwszej setki w 3,3 sekundy. To trzeci pojazd Audi bazujący wyłącznie na elektryce. Producent zadbał także o komfort jazdy i innowacyjny design. Ze swoimi osiągami Audi e-tron GT konkuruje z Teslą S Plaid i Taycanem Porsche, z którym zresztą łączy go ten sam napęd.

 

Nie ulega wątpliwości, że do Audi e-tron GT niezbędne są mocne, dobre ładowarki. I tu polecamy zapoznać się z asortymentem AmperGo.

Brak produktów.

 

powrót

Ładowarki stojące i wallboxy do Audi e-tron GT

Każde Audi e-tron GT ma w standardowym wyposażeniu ładowarkę AC o mocy 11 kW. Wszystkie brakujące rozwiązania do Audi e-tron GT znajdziesz w ofercie AmperGo. Są tu ładowarki mobilne i stacjonarne do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Nasi specjaliści pomogą ocenić, gdzie, jak i w jaki sposób przeprowadzić instalację ładowarek w konkretnej przestrzeni.

 

Producent zapewnia, że ładowanie Audi e-tron GT wallboxem do pełna trwa zaledwie 9 godzin. Nocne ładowanie Audi e-tron GT we własnym garażu dawałoby więc komfort psychiczny, że nazajutrz luksusowe gran turismo będzie w 100% gotowe na podbój świata. Jeśli więc myślisz o zamontowaniu u siebie takiego wallboxa, służymy wiedzą i doświadczeniem na każdym kroku realizacji.

 

Stacje ładowania do Audi e-tron GT

Maksymalna moc ładowania akumulatora prądem stałym w Audi e-tron GT wynosi 270 kW. Dzięki temu, że w Polsce rozwija się IONITY, sieć stacji szybkiego ładowania, masz już możliwość w 22 minuty naładować baterię Audi e-tron GT do 80%. W przeliczeniu na zasięgi, zyskujesz 100 km podczas raptem 5-minutowego postoju. To świetna opcja, zwłaszcza jeśli czas nagli, a trasa przed tobą niepewna. Gdy zbliża się stacja szybkiego ładowania, pamiętaj, że port obsługujący CCS w Audi e-tron GT znajduje się w przednim błotniku po prawej stronie.

 

Samochód elektryczny Audi e-tron GT

Tak naprawdę Audi e-tron GT miało swoją premierę już w 2019 roku, jako pojazd Iron Mana w ostatniej części Avengersów „Koniec gry”. W prawdziwym świecie wkroczył na salony dwa lata później. Jeszcze długo przed tym jego zakup deklarowało mnóstwo chętnych.

 

Co ciekawe, według informacji koncernu, nadwozie e-trona Audi GT skonstruowano w tunelu aerodynamicznym. Audi e-tron GT jest dostępny w dwóch wariantach: quattro i RS. Choć łączy je wygląd nadwozia, niski współczynnik oporu powietrza, funkcja overboost, 20-calowe koła, cyfrowy kokpit, automatyczna klimatyzacja w trzech strefach, pakiety systemów bezpieczeństwa i adaptacyjne zawieszenie, pomiędzy nimi jest trochę różnic, m.in. w:

  • mocy maksymalnej: w quattro 530 KM, w RS 645;
  • maksymalnym momencie obrotowym: w quattro 630, w RS 830;
  • przyspieszeniu do setki: quattro potrzebuje 4,1 sek., a RS 3,3 sek.
  • pojemności bagażnika: w quattro jest większy (405 litrów), a w RSie mniejszy (350 litrów).

Tym, co sprawia, że Audi e-tron GT jeszcze bardziej wyróżnia się spośród konkurencji jest zastosowanie wegańskich materiałów w wykończeniach. Entuzjaści „zero waste” docenią fakt, że fotele i podłokietniki wykonano z pochodzących z recyklingu sieci rybackich włókien.

 

Ładowanie Audi e-tron GT

Zasięg pomiędzy ładowaniami w e-tronie GT może wynosić nawet 488 km (w wersji RS nieco mniejszy – 472 km). Pojemność akumulatora 93,4 kWh sprawdzi się więc na sporych dystansach. Pracę litowo-jonowej baterii dodatkowo wzmocni skuteczna rekuperacja podczas hamowania (265 kW). Warto tu dodać, że jej ogniwa są produkowane w fabryce LG Chem pod Wrocławiem.

 

Jak długo potrwa ładowanie Audi e-tron GT do pełna?

  • 45 godzin w przypadku ładowania poprzez gniazdo domowe;
  • 9 godzin wallboxem;
  • 1,5 godziny szybką ładowarką DC 50 kW;
  • 50 minut ładując DC 100 kW;
  • ok. 30 minut w przypadku DC 150 kW;
  • 22 minuty ładując najszybszą ładowarką 350 kW.

 

Audi e-tron GT cena

Bazowy wariant Audi e-tron GT quattro kosztuje 440 tysięcy złotych. RS z uwagi na lepsze parametry jest odpowiednio droższy – można go zakupić od 594 000 zł. Producent z Ingolstadtu oferuje oczywiście szereg opcji dodatkowych, m.in. pakiet Dynamic za 21 850 zł.

 

Prosta obsługa urządzenia
Prosta obsługa
urządzenia
Ekologiczna i ekonomiczna jazda
Ekologiczna
i ekonomiczna jazda
Bezpieczeństwo instalacji i ludzi
Bezpieczeństwo
instalacji i ludzi
Serwis door-to-door
Serwis
door-to-door
Produkty z Polski i Europy
Produkty
z Polski i Europy
Przetestowane, wysokiej jakości
Przetestowane,
wysokiej jakości
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.