Ładowarki, wallboxy do Volvo XC90 T8 Plug-in
Obniżenie emisji spalin od dawna stanowi dla Volvo jeden z priorytetów. Dla kierowców możliwość jazdy na samym napędzie elektrycznym to z kolei oszczędność na kosztach paliwa. Jadąc Volvo XC90 T8 wyłącznie w trybie zeroemisyjnym, można pokonać kilkadziesiąt kilometrów dziennie (ponad 40 km). Szwedzi wyliczyli, że jazda w tym trybie, bez korzystania z ładowarki po drodze, powinna wystarczyć na codzienne dystanse dom-praca-zakupy. To spore wsparcie dla portfela. Opcja podładowania Volvo XC90 T8 Plug-in w domowym garażu czy na biurowym parkingu brzmi więc obiecująco.
Akumulator trakcyjny można ładować z sieci 230V. Oznacza to, że montaż wallboxa do Volvo XC90 T8 nie będzie wymagał większych zmian w instalacji elektrycznej. Jeśli masz pytania dotyczące ładowarek do Volvo XC90 T8, jesteśmy do twojej dyspozycji.
Stacje ładowania do Volvo XC90 T8 Plug-in
Gdzie podładować Volvo XC90 T8, będąc w trasie? Zarówno w przypadku elektryków, jak i hybryd plug-in nie powinno być problemów, bo przydrożna sieć stacji ładowania z miesiąca na miesiąc się powiększa. Obecnie można podpiąć się do stacji ładującej niemal przy każdej galerii handlowej. Łatwo to zresztą sprawdzić na mapie i zaplanować ładowanie hybrydy Volvo XC90 T8 w aplikacji Volvo On Call.
Samochód hybrydowy Volvo XC90 T8
Perfekcyjne wykończenie, bezbłędnie działająca amortyzacja, bogate wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa – oto za co kierowcy chwalą Volvo XC90 T8. Pomysły Skandynawów na usprawnienie jazdy doskonale przyjęły się w świecie motoryzacyjnym.
A jak przedstawiają się parametry techniczne tej hybrydy? W Volvo XC90 T8 Recharge zasięg całkowity jest imponujący – 840 km. Jego systemowa moc maksymalna to 390 KM, moment obrotowy wynosi 640 Nm. Volvo XC90 T8 można rozpędzić do 180 km/h (a jadąc w trybie zeroemisyjnym – 125 km/h).
Volvo XC90 T8 Recharge emituje 67 g/km dwutlenku węgla. Jeśli chodzi o zużycie energii i paliwa, na dystansie 100 km Volvo XC90 T8 traci odpowiednio 22kWh i 2,9l.
Nie da się zaprzeczyć, że Volvo XC90 T8 bardzo dobrze się prowadzi. Warto zaznaczyć, że XC90 jest najczęściej nagradzanym SUV-em Volvo. Według licznych pomiarów, w warunkach miejskich hybryda Volvo XC90 T8 stanowi realną alternatywę dla diesla.
Ładowanie Volvo XC90 T8 Plug-in
Ładowanie Volvo XC90 T8 dobrze jest sobie rozplanować tak, żeby auto było w spoczynku przez kilka godzin. Z domowego gniazdka XC90 będzie się ładowało ok. 5,5 h, a z gniazdka przemysłowego dwie godziny krócej – 3,5 h. Maksymalna moc ładowania hybrydy Volvo XC90 T8 Plug-in prądem przemiennym to 3 kW.
Dla użytkowników aplikacji Volvo on Call producent ma dobrą wiadomość. Właścicielom hybryd plug-in (w tym również Volvo XC90 T8) zwracane będą koszty zużycia prądu użytego do ładowania pojazdu w pierwszym roku użytkowania.
Volvo XC90 T8 Plug-in cena
Na stronie Volvo znajduje się informacja, że Volvo XC90 można kupić w trzech wariantach cenowych:
- 237 249 PLN za Momentum Pro z silnikiem hybrid B5,
- 290 500 PLN za Inscription Pro z silnikiem plug-in T8,
- 308 500 PLN za R-design również z silnikiem T8.
Ceny XC90 spadły nawet o 65 tysięcy – obniżając je o podatek VAT, Szwedzi chcą rozhulać zainteresowanie tym hybrydowym SUV-em. Wygląda na to, że skutecznie.
Volvo XC90 T8 silnik
W Volvo XC90 T8 pracują dwa silniki. Elektryczny, o maksymalnej mocy 87 km oraz benzynowy silnik E-Drive. Moc maksymalna w silniku spalinowym wynosi 303 km.
Zależnie od okoliczności i własnych potrzeb, w Volvo XC90 T8 można wybrać jeden z trybów jazdy: Hybrydowy (automatyczna praca dwóch silników), Pure (praca silnika elektrycznego), Save (zachowanie odpowiedniego poziomu naładowania akumulatorów), Power (maksymalne osiągi i praca obu silników), Offroad (napęd na 4x4) i AWD (praca obu silników i napęd 4x4).
Prosta obsługa
urządzenia
Ekologiczna i ekonomiczna
jazda
Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi
Serwis
door-to-door
Produkty z Polski
i Europy
Przetestowane, wysokiej
jakości