Ładowarki, wallboxy do Audi e-tron Sportback
O pięknym, elektryzującym olbrzymie we własnym garażu marzą nie tylko miłośnicy aut elektrycznych. Dumni właściciele Sportbacka bez wątpienia będą chcieli mu zapewnić stały dostęp do „pożywienia”. Montaż wallboxa to rozwiązanie, które umożliwi e-tronowi posilenie się prądem do syta o każdej porze dnia i nocy. Zwłaszcza nocy, gdy energia jest tańsza. Ładowarka naścienna nie wymaga wygospodarowania dodatkowego miejsca, które zresztą wystarczająco wypełnia sobą ten sportowy SUV.
Wybór ładowarki do Audi e-tron Sportback wcale nie musi być okupiony godzinami poszukiwań. Zespół AmperGo posiada wiedzę i doświadczenie, dzięki którym podejmiesz optymalną decyzję. Sportback będzie syty i instalacja cała.
Stacje ładowania do Audi e-tron Sportback
Zasięg w granicach 410 km to dobry wynik, a można przejechać i więcej m.in. dzięki współpracy systemu akumulatorów, które magazynują energię i skutecznie ją odzyskują podczas hamowania (można wybrać jeden z trzech stopni rekuperacji).
Jeśli chodzi o ładowanie Sportbacka w podróży, Audi oferuje dostęp do jednej z największych publicznych sieci w Europie. Sam producent podaje, że liczba stacji ładowania w 24 krajach europejskich oscyluje wokół 140 tys. (Nadmienimy, że zespół AmperGo pracuje nad zwiększeniem ich liczby w Polsce). Za pomocą aplikacji myAudi można nie tylko namierzyć stacje ładowania na trasie, ale też monitorować opłaty i korzystać z e-roamingu.
Samochód elektryczny Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback powstał jako konkurencja Tesli Model X. Od swoich poprzedników różni się sportowym zacięciem, stylizowanym zderzakiem, felgami i aerodynamicznym kształtem karoserii. Kosztem prędkości padła przestronność wnętrza i ładowność bagażnika (choć wciąż jest przyzwoita – bagażnik pomieści 615 litrów).
Ten pięciodrzwiowy SUV Coupe jest oferowany w trzech głównych wariantach: 50 quattro, 55 quattro i S Sportback quattro. Różnią się one m.in. prędkością maksymalną (w 50 quattro osiągniemy 190 km/h, w 55 quattro 200 km, a w S Sportback 210 km), przyspieszeniem (50 quattro dobija do setki w 6,8 sekundy, a 55 quattro w 5,7 sekundy, w S Sportback w 4,5 sekundy), maksymalnym momentem obrotowym (odpowiednio 540 Nm, 664 Nm i 973 Nm) i mocą (313 KM, 408 KM i 503 KM). We wszystkich przypadkach wymiary Sportbacka zamykają się w 4901 mm długości i 1935 mm szerokości.
Sportback e-tron jest połączeniem sportowego stylu z pakownym coupe. Konstruktorzy dołożyli starań, by jazda nim była największą przyjemnością. Ci, którzy mieli już okazję zasiąść za kółkiem, relacjonują, że emocje podczas jazdy S-ką zdecydowanie wiodą prym spośród tej trójki. Tym, co zapewnia niepowtarzalne wrażenia podczas jazdy S quattro Sportback, jest właśnie ten sprint do setki w 4,5 sekundy. Taka zrywność i lekkość w potężnym SUV-ie jest dla wielu zaskoczeniem. Wziąwszy pod uwagę to, że w tym wariancie zastosowano aż trzy silniki, S-ka jest znacznie cięższa od pozostałych dwóch wariantów.
Audi e-tron Sportback zasięg
Jeśli chodzi o zasięg, S Sportback ze swoimi 364 km plasuje się pomiędzy quattro 50 (317 km) a quattro 55 (410 km). Oznacza to, że w tym samochodzie można komfortowo poruszać się po mieście, ale i wyruszyć w dłuższą trasę.
Ładowanie Audi e-tron Sportback
W systemie inteligentnego ładowania e-tronów znajdziemy takie funkcje jak ochrona przed przeciążeniem, zintegrowane gromadzenie mocy ładowania czy oszczędne ładowanie.
Jeśli chodzi o maksymalną moc ładowania prądem przemiennym AC, we wszystkich wariantach Sportbacka jest to 11 kW. W przypadku ładowania prądem stałym DC maksymalna moc wynosi 150 kW (w quattro 50 mniej, bo 120 kW).
Ile czasu potrzebuje Sportback by być w pełni naładowanym i gotowym do drogi?
- Ładowanie z użyciem gniazdka domowego – 50 quattro ok. 35h, ok. 45h pozostałe;
- Ładowanie za pomocą wallboxa 11 kW – 50 quattro ok. 7h, ok. 9,5h pozostałe;
- Ładowanie w stacji DC 50 kW – 50 quattro 1:15, 1:40 pozostałe;
- Ładowanie w stacji DC 100 kW – do 1 godziny;
- Ładowanie w stacji DC 150 kW – ok. 35-40 min.
Audi e-tron Sportback cena
E-tron w wersji Sportback 50 quattro z podstawowym wyposażeniem można nabyć od 319 700 zł. 55 quattro kosztuje od 357 tysięcy zł, zaś S Sportback od 426 200 zł.
Prosta obsługa
urządzenia
Ekologiczna i ekonomiczna
jazda
Bezpieczeństwo instalacji
i ludzi
Serwis
door-to-door
Produkty z Polski
i Europy
Przetestowane, wysokiej
jakości